Pečená ovsená kaša s čučoriedkami

11:34

Dnes som si pripravila recept, ktorý sa perfektne hodí na lenivé nedeľné rána, keď máte viac času na prípravu raňajok. Momentálne síce preferujem skôr low carb raňajky, pretože som zitila, že ma zasýtia na dlhší čas a nie som po nich taká nervózna, keď už na mňa prichádza hlad. Ale raz až dvakrát do týždňa si takéto raňajky nemôžem odpustiť. Ovsené vločky sú skrátka klasika. Ale aby som aspoň trošku znížila obsah sacharidov, tak som pridala do kaše strúhaný kokos. Toto jedlo je fakt geniálne, určite ho aspoň raz vyskúšajte. A navyše recept je na 4 porcie, čo nezjete, odložte do chladničky a máte o raňajky minimálne na ďalší deň postarané :)


Na 4 porcie budete potrebovať:

1 hrnček jemných ovsených vločiek
1 hrnček strúhaného kokosu (alebo použite kokosovú dreň z prípravy domáceho kokosového mlieka, kaša bude šťavnatejšia)
1/2 hrnčeka nasekaných orechov podľa chuti
1/2 hrnčeka čučoriedok
2 ČL škorice
1 ČL kypriaceho prášku
2 hrnčeky kokosového mlieka
1 PL kokosového oleja
2-3 PL medu
vanilková esencia
1 vajce
1 banán

  • V zapekacej mise zmiešame všetky suché suroviny a väčšiu časť čučoriedok, zvyšok si necháme na posypanie. 
  •  V inej mise vymiešame vajce s mliekom, medom a kokosovým olejom a vlejeme do zapekacej misy. 
  • Všetko dôkladne premiešame a vrch posypeme zvyškom čučoriedok a vyukladáme nakrájaným banánom.
  • Dáme piecť do rúry vyhriatej na 180 stupňov približne na 30 minút. 
  • Podávame s trochou gréckeho jogurtu.

You Might Also Like

0 komentárov

Sledujte ma na facebooku

Celkový počet zobrazení stránky