Cuketové brownies s čučoriedkami

10:23

Teším sa, že sa konečne môžem s vami podeliť a recept na toto geniálne šťavnaté brownies. Musela som ho skúšať na 2x, lebo prvýkrat som stratila recept. Druhýkrát som skúsila po pamäti, no pridala som ešte strúhanú cukinu. A dobre som urobila, vďaka cukete bol koláčik ešte šťavnatejší a navyše stačio tým pádom menej múky. A dobre vám poslúži aj taká veľká, prerastená cuketa, čo už nie je taká chutná do varenia.


Suroviny:

500g cukety nastrúhanej na hrubo
1 hrnček celozrnnej špaldovej múky
3 PL plnotučného kakaa
1 ČL bezfosfátového prášku do pečiva
2 ČL sódy bikarbóny
štipka soli
1/2 hrnčeka trstinového cukru
2 vajcia
200g masla s obsahom mliečneho tuku 82% a viac
1 balenie horkej čokolády
1 kelímok bieleho jogurtu (120-150g)
1 hrnček čučoriedok

  • Vo vodnom kúpeli si rozpustíme maslo spolu s čokoládou a necháme vychladnúť. Časť čokolády môžme nechať v celku a nasekať na drobné kúsky.
  • Zatiaľ si v miske zmiešame všetky suché suroviny a odložíme bokom.
  • Cukor s vajciami vymiešame do peny a opatrne do nej vmiešame čokoládu. Potom pridáme aj jogurt a celú tekutú zmes primiešame spolu s cuketou k suchým surovinám.
  • Cesto vylejeme na plech vystlaný papierom na pečenie, posypeme čučoriedkami a pečieme na 180 stupňoch približne 30 minút.

You Might Also Like

0 komentárov

Sledujte ma na facebooku

Celkový počet zobrazení stránky