Kuracia paella s fazuľou čierne oko

12:03

Priznávam sa bez mučenia, že paella patrí medzi moje najobľúbenejšie jedlá a varím ju skoro každý týždeň. Na tomto jedle ma fascinuje hlavne tá variabilita, dá sa totiž pripraviť na množstvo spôsobov. Okrem toho je paella perfektným jedlom, keď chcete nasýtiť veľa hladných krkov. Za málo práce máte veľa muziky a to všetko z jedného hrnca, teda panvice. Úplne najviac som si obľúbila jej vegetariánsku verziu, na ktorú recept môžete nájsť tu alebo tu. Tentokrát som však vyskúšala aj mäsovú verziu s kuracinou a musím povedať, že bola takisto perfektná. 


Na 4 porcie budete potrebovať:

2 kuracie prsné rezne nakrájané na kocky
4 mrkvy nakrájané na tenké kolieska
2 hrnčeky nakrájanej zelenej fazuľky
1 hrnček uvarenej fazule čierne oko
1/2 hrnčeka mrazeného hrášku
 1/2 - 1 hrnček ryže - ja som použila červenú ryžu pre peknú farebnosť
1 veľka cibuľa nakrájaná na drobno
3-4 strúčiky cesnaku nakrájané na drobno
1 PL olivového oleja
koreniny: mleté čierne korenie, mletá červená paprika, chilly, štipka šafránu, soľ

  •  V hlbokej panvici zohrejeme olivový olej a orestujeme na ňom cibuľu a cesnak, potom pridáme kuracie mäso. 
  • Restujeme, kým sa mäso nezatiahne a nepustí šťavu. Potom vmiešame ryžu, soľ, koreniny a podlejeme jedným hrnčekom vody. Ak bude treba, tak neskôr prilejeme ešte trocha vody.
  • Po pár minútach pridáme do paelly mrkvu a fazuľku a varíme do zmäknutia.
  • Nakoniec vmiešame hrášok a fazuľu a necháme prevrieť. 
  • Podávame s posypanou petržlenovou vňaťou.

 Vyskúšajte aj ďalšie recepty na paellu:

Vege paella s bielou fazuľou










Vege paella s cícerom a quinoou

You Might Also Like

0 komentárov

Sledujte ma na facebooku

Celkový počet zobrazení stránky