Šalát s restovanou špargľou a šošovicou

12:39

Po dlhšej dobe sa hlásim s novým receptom. Mali som trošku autorskú krízu a veľa iných povinností. Ale dnes si konečne môžete vychutnať nový ultrarýchly fit recept na špargľový šalát, teda až na to čistenie špargle, ktoré je trochu zdĺhavejšie. Čoskoro ma, dúfam, kopne múza a pribudnú ďalšie recepty. Ale nejdem radšej  dopredu sľubovať. Zatiaľ si vychutnajte aspoň ten dnešný.


Na 2-3 porcie budete potrebovať:

10-15 stoniek očistenej zelenej špargle
100g čerstvého ovčieho syra alebo fety
5 červených reďkoviek
1/2 hrnčeka uvarenej šošovice (ja som použila belugu)
2 PL olivový olej
balzamico ocot
mleté čierne korenie
soľ

  • Očistenú špargľu nakrájame, hlavičky necháme v celku a orestujeme na rozpálenom olivovom oleji. 
  • Zatiaľ si nakrájame syr na kocky a reďkovky na kolieska. 
  •  Nakoniec všetko spolu premiešame, pridáme balzamico a môžeme vychutnávať.

You Might Also Like

0 komentárov

Sledujte ma na facebooku

Celkový počet zobrazení stránky