Figové guľky

11:20

Guľky so sušeným ovkom sú skvelým a rýchlym dezertom, či energetickým snackom. Ja som si ich v poslednom čase veľmi obľúbila a mám dopredu premyslených asi 10 ďalších kombinácií, ktoré chcem vyskúšať. Naposledy som robila tieto marhuľovo čokoládové, dnes som skúsila kombináciu sušených fíg, sliviek, kakaa a slnečnicových semienok. Chuť vynikajúca a navyše to figové chrupšťanie pod zubami, ja ho milujem :) Už sa teším na tie čerstvé figy, mňam.


Na približne 15 ks budete potrebovať:

4-5 ks sušených fíg
8 ks sušených sliviek (alebo viav fíg)
1 PL kokosového oleja
1 PL kakaa
2 PL slnečnicových semienok
1 PL kononých semienok (alebo viac slnečnicových)
kokos a mak na obaľovanie

  • Sušené ovocie zalejeme horúcou vodou a necháme tak polhodinku, kým nezmäkne. 
  • Všetky suroviny dáme do mixéra a rozmixujeme (kokosový olej netreba ani rozpúšťať).
  • Potom už len rukami tvarujeme guľky a obaľujeme ich v strúhanom kokose alebo maku.

You Might Also Like

0 komentárov

Sledujte ma na facebooku

Celkový počet zobrazení stránky